http://www.europeflavours.ro/

joi, 14 aprilie 2011

The final countdown, 10...9...8...

    A inceput numaratoarea inversa ...10 zile pana la Paste, pana la concediu si intalnirea in familie. Pretutindeni lumea se pregateste de sarbatoare, chiar daca vremea nu tine cu noi, febra cumparaturilor e in toi.
     Iar eu sunt mai rau decat un copil nerabdator ...greu mai trece timpul cand nu ai rabdare. Mi-e gandul doar la revederea cu cei dragi, la zilele pe care le vom petrece impreuna povestind  ce mai este nou prin vietile noastre, facand anunturi importante (iar anul acesta e randul nostru sa facem un anunt important :"> ) si bineinteles la bucatele alese pregatite cu drag de parintii nostrii. Si daca veni vorba de bucate, deja nerabdarea creste si am si motive, doar nu in fiecare zi te bucuri de aperitivele apetisante , de curcanul umplut, de fenomenala dovideala (prajitura casei), de tortul de ciocolata si cate si mai cate...
     Nu stiu care va fi meniul anul acesta (fiecare an cu surpriza lui), insa stiu de pe acum ca va fi unul delicios si mai stiu care a fost cel de anul trecut (pe scurt):

Aperitive home-made (am facut repede o poza cat inca mai erau pe platou :P)

Curcan umplut cu hribi, galbiori si pui de morcovi

Delicioasa dovideala... imediat dupa ce am facut poza, farfuria era goala :))

Pentru iubitorii de ciocolata: cel mai bun tort ever

Casa parinteasca mereu plina de frumuseti

      Deci inca zece zile ...oare ce ne pregatesc bun parintii anul acesta?...hmmm, nerabdarea asta. Promit sa vin cu poze, pana atunci , spor la pregatirile de Paste! :)

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...