http://www.europeflavours.ro/

sâmbătă, 16 aprilie 2011

A venit primavara...in sfarsit

     Tin sa precizez de la inceput ca ...este soare! In sfarsit dupa lungi asteptari, dupa "plimbari" in ploaie si frig, dupa atatea zile mohorate, astazi e primavara, astazi e soare si e cald. Parca toti suntem mai plini de viata, mai zambareti si mai comunicativi. Iar ca o cireasa pe tort, astazi este sambata, deci pentru fericitii dintre noi care nu lucreaza in weekend, ziua de azi este o zi superba cap-coada, in timp ce pentru muncitorii de weekend inclusiv, soarele de afara ii indeamna sa se gandeasca la sfarsitul programului cand vor putea petrece timp alaturi de familie (este si cazul meu :P).
    Cu privirea la vremea frumoasa de afara si cu gandul la ziua de maine, caut prin arhiva memoriei proprii pe toti cunoscutii cu nume de floare ca nu cumva in minunata zi de Florii sa uit a ura cuiva multi ani frumosi, cu sanatate si multe, multe bucurii.Apoi imi fac planul cum sa imi amenajez gradinita din balcon si ce bunatate (din peste, se intelege) sa gatesc eu pentru masa de maine, asta asa, pentru ca bucuria acestei zile frumoase m-a ambitionat sa aduc primava in inima mea, in casa mea si in mijlocul familiei. Si oricat de mare ar fi ingrijorarea fiecaruia, nu uitati sa va opriti o clipa, sa priviti frumusetea unei zile insorite si sa va puneti dorinta ca viata sa va fie la fel de frumoasa.

     O primava minunata va urez tuturor si va aduc in dar un buchetel de sezon :D


Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...