http://www.europeflavours.ro/

vineri, 22 aprilie 2011

Micutele oua rosii

     De ceva vreme, dragul meu logodnic a inceput o cura cu oua de prepelita foarte vestite pentru proprietatile lor curative. M-as fi alaturat si eu curei sale, cu mare drag, daca asta nu ar fi presupus ca bilutele astea mici si pistruiate sa fie servite natur...Dar cum dragul meu e un curajos din fire, a reusit-o si pe asta. Astfel stand treburile, ce-mi veni mie mai deunazi?, ce ar fi ca de Pastele asta sa pregatim oua rosii...de prepelita :D. Zis si facut, ne-am documentat noi cam cat trebuie fierte si ne-am pus pe treaba. Am dezinfectat si degresat oualele cu otet, le-am pus la fiert in apa clocotita 3 minute timp in care am pregatit solutia de colorant conform instructiunilor de pe ambalaj. Cu paleta de spumuit le-am transferat in lichidul sangeriu si le-am lasat in jur de 10 minute. In final le-am scos pe un ziar la uscat. Tare dragute mai sunt si bineinteles ca nu ne-a dat pace curiozitatea si am gustat un ousor fiert, rezultatul foarte bun. Gustul este foarte asemanator cu cel al unui ou de gaina, dar mai soft sa zic asa.
     Astazi au fost supuse la o mica sedinta foto in grau incoltit luminate de razele soarelui de amiaza:



Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...