http://www.europeflavours.ro/

miercuri, 18 mai 2011

Briose cu morcovi si portocale


      De curand am achizitionat o tava de briose (era pe wishlist de mult timp) si bineinteles ca imediat ce am ajuns acasa am inceput sa o testez, doar asa sa vad ce e de capul ei, nu ca as fi avut eu cateva taburi deschise pe browser cu retete de briose :P. Una dintre retete am "furat-o" de la Cookie si nu e singura :D, dar cea de fata e prima care o postez. Si asta pentru ca sa demonstrez ca ea chiar are dreptate cand zice ca gatitul e easy-peasy si ca oricine cu putina vointa poate gati. Reteta originala o gasiti aici frumos realizata de Boo prietena lui Cookie :).
     Pentru 12 briose (asa ca ciupercutele mele) aveti nevoie de :
  • 75 grame unt
  • sucul de la doua portocale (si coaja optional)
  •  1 ou
  • 100 grame morcovi rasi mic
  • 300 grame faina
  • 2 lingurite praf de copt
  • 100 grame zahar
  • jumatate lingurita de scortisoara 
    Se amesteca  faina, praful decopt, scortisoarasi zaharul cu untul. Separat se storc cele doua portocale, peste care se adauga oul batut bine si morcovii. Dupa ce s-a omogenizat ultimul amestec il turnam peste faina si amestecam pana se incorporeaza si se formeaza un aluat moale. Incingem cuptorul la foc mediu, ungem tava cu ulei, apoi turnam aluatul in forme. Briosele le lasam la cuptor in jur de 10 minute. Cand sunt gata arata cam asa:


       Mi-a fost teama ca se vor lipi daca nu folosesc hartie speciala, dar spre bucuria mea au iesit extrem de usor din forma dupa ce le-am lasat 5 minute sa se racoreasca. Ale lui Cookie au iesit ca niste turnulete, ale mele zici ca-s champignon, dar va zic ca sunt delicioase, iar la cat de usor se prepara le incadreaz in categoria easy-peasy :).

Ciupercutele mele :)

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...