http://www.europeflavours.ro/

marți, 17 mai 2011

Cavalerul medieval



  Pe 14 mai am fost invitati la Botezul celei mai mici nepotele ale noastre, Miruna :), despre care pot sa afirm ca este cel mai cuminte copilas din cati cunosc, dar si cel mai dulce. Fericitul eveniment a fost sarbatorit la restaurantul "Cavalerul medieval" din Iasi, un loc in care s-a reusit conservarea timpului. Arhitectura, mobila, personalul, chiar si tacamurile te fac sa te simti ca un print, toate au un aer regal si te imbie sa mai vii. M-a impresionat tinuta ospatarilor, care erau imbracati in cavaleri si domnite, foarte servili si atenti la dorintele noastre (lucru din ce in ce mai greu de gasit in localurile din Romania). Preparatele servite, pe langa faptul ca au fost foarte gustoase si indestulatoare, au avut si o prezentare domeasca. In concluzie, acest restaurant este o idee fenomenala, cu aer medieval, cand toate in jur se tehnologizeaza si isi pierd farmecul si autenticitatea. Pentru noi acesta este localul unde dorim sa sarbatorim evenimentele viitoare :).
   Cum spuneam, preparatele au fost foarte gustoase si pe viitor am sa incerc sa le reproduc in bucataria proprie.

 Aperitive fel de fel

Rulada din piept de pui cu spanac si cascaval

Am reusit si eu sa fotografiez prajiturile inainte sa dispara :))

Aranjamentul regal al mesei


     Felurile de mancare au fost mai multe, dar a trebuit sa plec la un moment dat si nu am reusit sa ma bucur de toate...

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...