http://www.europeflavours.ro/

miercuri, 11 mai 2011

Fursecuri cu cacao si seminte decojite de floarea-soarelui


    Chiar daca zilele calduroase ne ocolesc si ti-e cam frica sa te avanti afara pentru ca nu stii cand te prinde ploaia si te uda pana la piele in numai 5 minute (asa cum am patit eu zilele trecute), e un motiv bun de stat in casa, iar eu asa am si facut . Dar cum nu am stare, am tot trebaluit si printre altele am facut aceste fursecuri pentru care m-am inspirat de aici . Nu era pentru prima data cand le incercam, asa ca de data asta am modificat putin reteta.
   Pentru aceste fursecuri aveti nevoie de:
  • 200 gr unt la temperatura camerei
  • un ou mare
  • 4 linguri cacao
  • 100 gr zahar 
  • un plic zahar vanilat
  • 2 lingurite praf de copt
  • 250 gr faina
  • 1/2 lingurita scortisoara pudra
  • 80 gr miez de seminte floarea-soarelui
   Amestecam faina, praful de copt, scortisoara si cacao intr-un bol marisor.


    Separat batem bine oul si il amestecam cu untul pana se omogenizeaza. Apoi adaugam zaharul si zaharul vanilat.


    Amestecul unt-ou-zahar il rasturnam peste faina, adaugam si semintele decojite si framantam pana se formeaza aluatul.


    Din aluat formam bilute mici pe care le presam cu o furculita pana se aplatizeaza.


   Incingem cuptorul la foc mediu. Fursecurile le asezam pe o tava tapetata cu foaie de copt.



    Apoi le lasam la cuptor 10-15 minute (in functie de cuptor, al meu coace mai greu asa ca a fost nevoie de 15 minute). Si cam atat a fost. Mie mi-au trebuit 30 de minute ca sa le termin, dupa care m-am ocupat de altele, dar despre ce am mai facut va voi mai povesti eu. Pana atunci... Bon appetit ! :)
 


Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...