http://www.europeflavours.ro/

luni, 9 mai 2011

Conopida pane


    Seria "Paneuri reusite" continua :D. Prima mea incercare reusita o gasiti aici. Nu prea eram eu si conopida prietene foarte bune pentru ca nu prea i-am dat atentie, insa zilele trecute, din dorinta de a mai varia alimentatia, am achizitionat (printre altele) o conopida mare si frumoasa din care m-am folosit pentru mai multe preparate si am fost foarte multumita, iar faptul ca pretul a fost foarte bun si produsul de calitate a ridicat-o printre preferatele mele de frunte. Dupa cum ziceam, am preparat-o in fel si chip si tot mi-a mai ramas o bucata marisoara din ea (aproximativ un sfert). Atat a fost necesar pentru a umple cu varf o farfurie mare.
    Procedeul este foarte simplu, conopida se taie felii si se opareste in jur de 10 minute in apa cu sare , apoi se scurge si se lasa sa se racoreasca. In acest timp se prepara amestecul magic :P. Se bat bine 3 oua cu 6 linguri de faina, 6 linguri de bere blonda si se condimenteaza cu sare si piper. Intr-o tigaie se incinge ulei destul de multisor . Cand uleiul este incins, se ia fiecare felie de conopida, se da prin amestecul preparat si apoi se prajeste in tigaie. Trebuie avut atentie pentru ca se rumenesc destul de repejor. Dupa ce sunt gata pe ambele parti se scot pe hartie absorbanta.


     Se servesc alaturi de garnitura preferata. Noi am servit cu mamaliguta, cartofi pai, telemea rasa fin si nu ne-am putut abtine sa nu prajim si 2-3 carnaciori :P.


Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...