http://www.europeflavours.ro/

marți, 3 mai 2011

Paste 2011 I


    Dupa cum am promis, am facut ceva pozisoare de Paste, nu pe atat de multe pe cat mi-as fi dorit pentru ca asta ar fi insemnat sa fi stat toata ziua cu aparatul foto in mana si nu prea a fost timp. Anul acesta concediul de Paste a fost foarte relaxant si placut, alaturi de cei dragi. Masa pregatita cu aceasta ocazie, a fost plina de bunatati de la care nu te puteai abtine :P. Preparatele au fost mult mai multe decat am reusit eu sa surprind in poze. Au fost multe de povestit intr-un timp mult prea scurt, dar nu ne-am putut intoarce in vacarmul orasului fara sa drumetim pe meleagurile parintesti (dar despre asta data viitoare). Privesc la poze cu drag sperand ca in viitor  sa avem mai mult timp pentru intalnirile in familie.


   



Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...