http://www.europeflavours.ro/

miercuri, 4 mai 2011

Paste 2011 II


    Daca in ceea ce priveste masa de Paste, pozele au fost foarte putine (asta pentru ca abea dupa ce terminam din farfurie imi aduceam aminte ca trebuia sa fac fotografii), drumetia pe meleagurile parintesti am fotografiat-o pas cu pas si asta pentru ca la fiecare pas privelistea era alta si mai frumoasa si nu ma puteam abtine sa nu imortalizez momentul. Din acest motiv, in aceasta a doua parte a prezentarii Pastelui de anul asta mi-a fost foarte greu sa hotarasc un top-ten al celor mai frumoase poze. Pozele vorbesc de la sine asa ca eu doar am sa va prezint clasamentul dupa preferintele mele (clasamentul vostru poate sa fie in orice alta ordine ;)).

X


 IX


VIII


 VII



VI



V


 IV

 III


II


 I



Si in final o poza cu subsemnata, asta ca sa demonstrez cat de bine m-am simtit in mijlocul naturii :).



Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...