http://www.europeflavours.ro/

miercuri, 22 iunie 2011

Paste integrale cu piept de pui la sfarsit de sesiune :)

 
     
      Ieri, cea mai lunga zi din an a fost si cea mai frumoasa, draga de ea :X. Pai cum altfel? Dupa ce am fost nevoiti sa ne trezim  cu noaptea in cap pentru a ne prezenta la cel din urma examen, ne-am indreptat clantanind din dinti si din toate incheieturile, de parca mai aveam putin si ne imprastiam, spre sala de tortura unde cu inima in gat a trebuit sa ne dam foc la creiere si sa scoatem de-o nota de trecere la The Mighty Exam. Dupa cele mai extenuante 60 de minute din viata noastra am plecat cu coada intre picioare si cu un minim de speranta in suflet spre casa. Cam dupa ora 13 am verificat, asa din curiozitate, si am aflat cu stupoare ca....am promovaaaaaat !!! Asa ca la drept vorbind am considerat ziua de ieri cea mai lunga si mai fericita din an :D. Si ne-am apucat de topait prin toata casa, de dat telefoane in stanga si in dreapta pentru a anunta vestea cea mare, ne-am felicitat, ne-am luat in brate, ne-am ciufulit in varful capului si zau ca nu aveam stare :)). In final ne-am calmat cumva si ne-am gandit serios ca e cazul sa se lase cu party in weekend. Ce spuneti, veniti? :D
   De mancat uitasem cu totul, noroc ca stomacelele si-au facut datoria si ne-au anuntat disperate spre seara ca e musai sa ne hranim daca vrem sa mai traim pana sambata :)). Dar cum nu mai era mult pana sa lesinam de foame, am apelat la solutia de maxima urgenta...paste. A urmat o ora de invartit prin bucatarie pana a fost gata cina : paste integrale (nu le-am ales intentionat, mi-au cazut in mana, dar au fost extrem de bune) cu piept de pui.
    Igrediente:
  • 300 g paste scurte (integrale optional, eu am folosit orecchiette)
  • o jumatate piept de pui
  • 400 ml smantana
  • 300 g cascaval
  • 1 lingurita vegeta
  • 4 linguri ulei de masline
  • 2 rosii
  • 4 catei usturoi
  • 1 lingurita busuioc
  • sare si piper
    Pastele le-am fiert in apa cu sare (pastele integrale fierb mai greu decat cele normale), pieptul de pui l-am fiert tot in acelasi mod. Pastele au fiert mai mult decat pieptul, drept pentru care ni s-au cam lungit urechile, dar a compensat prin gust. Cand in final au fost gata, le-am scurs si clatit cu apa rece.


    Pieptul de pui, dupa ce a fost gata fiert si racit putin, l-am sfasiat la propriu in fasii cat mai mici. Procedeul dureaza mai mult decat daca l-as fi taiat, dar astfel fibrele raman intregi si au o savoare deosebita.



     Cuptorul l-am incins la o putere marisoara si separat am ras cascavalul pe care l-am amestecat cu smantana, vegeta, busuiocul, sare si piper dupa gust. Usturoiul l-am tocat marunt si l-am adaugat in amestecul de samantana.


     Am uns o tava rotunda cu putin ulei, iar separat am amestecat pastele cu uleiul de masline, putina sare si fasiutele de piept de pui.


     Apoi le-am intins uniforma in tava pregatita. Peste am turnat amestecul de smantana-cascaval. Rosiile le-am taiat felii si le-am asezat deasupra. In final am lasat tava la cuptor aproape jumatate de ceas, dupa care pastele au fost numai bune de servit, mai ales la ce foame aveam :)).




   
      Aparatul foto a facut figuri, spre disperarea mea, dar si asa nu m-am putut abtine sa nu va impartasesc aceasta reteta delicioasa si mai ales bucuria ca am terminat cu bine si acest an universitar :D.

Pofta buna !

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...