http://www.europeflavours.ro/

marți, 7 iunie 2011

Porc cu orez si telemea la ceaun


     Prea buna a fost mancarea asta, si chiar daca e porc si e vara, ne-a uns la sufletele. Iar in conditiile in care emotiile s(tr)esiunii ne-au devorat si pofta de mancare si bucuria zilelor de vara, pana si mintile, cateva clipe de repaus ne-au adus la realitate... ne era foaaaaame rau, asa ca ne-am apucat de gatit, am incins putin ulei intr-un ceaun si fiecare a aruncat acolo ce credea ca ar merge asa dupa ureche. Si rezultatul final... o nebunie. Dar sa va povestesc cum au decurs lucrurile. In primul rand noi am folosit asa :
  • 300 g carne macra porc
  • 1/2 cana orez
  • 100 g bacon
  • 1 ceapa
  • 4 catei usturoi
  • 200 g telemea
  • 200 g ciuperci champignon
  • 4 linguri ulei (de masline)
  • patrunjel tocat
  • rosii cherry (pentru servit)
  • verdeturi provence, sare, piper
    Orezul l-am fiert separat cu doua cani de apa si un praf de sare pe foc mic, apoi l-am scurs. Uleiul l-am incins intr-un ceaun, unde am perpelit ceapa tocata marunt peste care am adaugat carnea de porc taiata cubulete mici (sau fasii subtiri) impreuna cu baconul taiat cubulete. Am condimentat cu verdeturi provence si am amestecat.



    Dupa ce a scazut zeama lasata de carne aproape de tot am adaugat ciupercile taiate in sferturi si orezul. Am lasat pe foc mediu in jur de 15 minute, dupa care am adaugat telemeaua data pe razatoare si usturoiul tocat marunt. Cam in 2-3 minute telemeaua a inceput sa se topeasca si sa "lege" restul ingredientelor. In acest moment am pudrat cu sare si piper dupa gust si mancarea noastra a fost gata. Am servit cu rosii cherry. Dupa cum spuneam a fost extraordinar de gustoasa si foarte binevenita. Dupa ce ne-am umplut burtile, facultatea nu ni s-a mai parut un chin (cel putin pentru moment :P ).
     Pofta buna !

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...