http://www.europeflavours.ro/

joi, 26 mai 2011

Un preview inainte de sesiune

           

     Pentru studenti sau pentru cei care au trecut printr-o facultate, cred ca e inutil sa explic starea de spirit din saptamana dinaintea sesiunii plus perioada sesiunii, asteptarea cu sufletul la gura a rezultatelor si numararea restantelor dupa, dar vorba studentului "n-ai restanta, n-ai prestanta". Asa ca vin cu mii de scuze sa va anunt ca in perioada imediat urmatoare postarile mele vor fi mai putintele. Proiectul meu e gata in proportie de 1 % (pagina de titlu + cuprins), cursurile mele zac tacute prin toate camerele casei, in folderul pentru faculte e haos in toata regula iar sesiunea incepe in ... doua zile !!! Mi-e capul in mii de parti, am proiecte pe lista de asteptare de care e musai sa ma apuc, treburi prin casa neterminate, un job fara weekend liber si lista poate continua, asa ca ma vad nevoita sa aman multe din activitatile mele, spre dezamagirea mea, sa imi fac curaj si sa pun burta pe carte. 
     Pana cand voi mai avea putin ragaz (asa printre picatele) va las un preview al retetelor ce urmeaza sa le postez. Daca va place una in mod deosebit, tare as fi curioasa sa imi spuneti care si promit ca preferatele vor fi primele postate.
    Un inceput de vara cat mai frumos tuturor !
    Multe bafta la examene, dragi studenti  !

 
 
 
   

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...